Doprava zboží

Internetový obchod  ulevapronohy.cz  Vám nabízí následující možnosti doručení zboží, které si zvolíte při tvorbě objednávky.

Vyslyšeli jsme Vaše přání a nyní při nákupu nad 500,- Kč máte poštovné zdarma. Platí pro dodání Českou poštou a Zásilkovnou a platbou předem na účet nebo platební kartou!!! Cena za dobírku je navíc 34 Kč v případě České pošty nebo 20 Kč v případě zásilkovny. Poštovné zdarma neplatí pro dodání dodavatelem PPL!
Při nákupu nad 1.200,- Kč je i dobírka zdarma.

Cena dopravy:

Ceny dopravy

Cena dopravy na Slovensko:

Ceny dopravy na Slovensko

Nabídka prodloužena

Pro některé z korektorů je POŠTOVNÉ ZDARMA. Platí pro odeslání Českou poštou a Zásilkovnou při platbě kartou nebo bankovním převodu. Dobírka vždy za 32 Kč. Neplatí Pro dodavatele PPL, DPD. 



Doručení zásilkovou společností Česká pošta

Objednané zboží odešleme na Vámi uvedenou dodací adresu. Přesně Vás budeme emailem informovat o dni, kdy jsme tuto Vaši zásilku předali České poště. 

    • Česká pošta obvykle dodává zásilku na dobírku ve lhůtě od 1 do 3 pracovních dnů ode dne podání.
    • Pokud nebudete pracovníkem pošty zastižen, zanechá Vám oznámení o uložení zásilky a zásilku uloží na poště, kde si ji budete moci do 10 kalendářních dnů vyzvednout (to je úložní doba, po kterou zůstává zásilka na Vaší poště, než je odeslán zpět do naší firmy). 

Zásilku lze sledovat on-line na této adrese.

Zákaznický servis České pošty můžete kontaktovat na telefonním čísle 840 111 244.

Doručení zásilkovou společností PPL

Přepravní služba PPL zajišťuje dodání zásilek ve vybraných lokalitách s možností výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.


Mezi výhody dopravy patří:

    • Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin.
    • V případě objednávky na dobírku možnost platby v hotovosti nebo platební kartou.

Zásilku lze sledovat on-line na této adrese.

  

 

Doručení na Slovensko

Při platbě bankovním převodem zasíláme zboží až po uhrazení objednávky předem na náš bankovní účet ve Slovenské bance vedený v EUR,  platíte tedy pouze převod mezi slovenskými bankami.

Číslo účtu pro EUR platby
IBAN:                    CZ52 2010 0000 0029 0064 9808
BIC/SWIFT kód:    FIOBCZPPXXX

případně 

IBAN:                    SK63 8330 0000 0029 0064 9808
BIC/SWIFT kód:    FIOZSKBAXXX

  

Poštovné i cena zboží je přepočtena aktuálním kurzem CZK-EUR.

Upozorňujeme, že objednávky zadané s dopravou po ČR, ale s adresou mimo ČR nemůžeme brát jako korektní a stornujeme je.

Tešíme sa na Vaše objednávky a spravíme všetko pre to, aby ste sa aj Vy stali našimi spokojnými zákazníkmi.

 

 

Reklamace služeb dopravce

Vážení zákazníci, žádáme Vás, abyste si zásilku pečlivě prohlédli, než si ji převezmete od dopravce. Pokud zjistíte, že je poškozena – potrhaný nebo zmačkaný obal, sepište přímo s doručovatelem protokol o poškození zásilky a zároveň takovou zásilku nemusíte přebírat. Pokud dodržíte uvedené doporučení, můžete tak předejít případným problémům s reklamací vady způsobenou poškozením zásilky při dopravě. Zmíněné doporučení se týká zákazníka – spotřebitele. Zákazník, který není spotřebitelem, je povinen při dodání provést prohlídku doručené zásilky a ihned vytknout případné vady dodaného zboží (zásilky).


Poradna, články, novinky