`
Způsoby platby
V našem eshopu máte možnost zaplatit několika variantami:
Dobírkou
Bankovním převodem
Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, po potvrzení objednávky se zobrazí údaje k platbě (číslo účtu, variabilní symbol a částku) a zároveň se údaje odešlou na Vaši emailovou adresu. Doba převodu je maximálně 2 pracovní dny. V případě, že platbu posíláte z FIO banky, platba je většinou potvrzena během několika desítek minut. Číslo našeho účtu u FIO banky je 2900649808 / 2010.
QR kód
Při výběru platby bankovním převodem se po potvrzení objednávky zobrazí tzv. QR kód.
Platba pomocí QR kódu vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci. Už nebudete muset složitě přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje, když budete chtít zaplatit vaši objednávku. Stačí vyfotit QR kód chytrým telefonem a platební příkaz v bankovní aplikaci se vyplní automaticky.
Platební kartou
Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití platebních karet a mobilních peněženek.
Je platba kartou bezpečná?
Akceptace platebních karet probíhá on-line pomocí 3D-Secure řešení, nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa, umožňující bezpečné platby kartou na internetu:
- údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské společnosti ThePay nebo Global Payments
- nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný
- nikdo ze zaměstnanců naší firmy nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě, ani je nikde neukládá
Jaké karty přijímáme?
- VISA
- VISA Electron
- MasterCard
- Maestro
Jak u nás zaplatíte?
1. Pokud se rozhodnete využít k platbě Vaši platební kartu, vyberte v košíku možnost "Kartou online"
2. Po stisknutí tlačítka "Objednat" budete přesměrováni na platební bránu ThePay, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě:
- číslo platební karty
- datum ukončení platnosti karty
- CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
Tyto informace zadáváte přímo do platební brány zpracovatelské banky, která zajistí zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a provedení platby. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.
3. O výsledku transakce můžete být informován e-mailem, který bezprostředně zašle platební brána
Platba neprošla?
Pokud banka neprovede platbu, může to být z následujících důvodů:
- údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
- na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali svůj limit pro internetové transakce
- platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku
V takovém případě máte možnost platbu opakovat s opravenými údaji, popřípadě vybrat jinou metodu platby.