`

Způsoby platby

V našem eshopu máte možnost zaplatit několika variantami:

Platba dobírkouDobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.





Platba bankovním převodemBankovním převodem

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, po potvrzení objednávky se zobrazí údaje k platbě (číslo účtu, variabilní symbol a částku) a zároveň se údaje odešlou na Vaši emailovou adresu. Doba převodu je maximálně 2 pracovní dny. V případě, že platbu posíláte z FIO banky, platba je většinou potvrzena během několika desítek minut. Číslo našeho účtu u FIO banky je 2900649808 / 2010.

QR platbaQR kód

Při výběru platby bankovním převodem se po potvrzení objednávky zobrazí tzv. QR kód.
Platba pomocí QR kódu vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci. Už nebudete muset složitě přepisovat číslo účtu, variabilní symbol a další údaje, když budete chtít zaplatit vaši objednávku. Stačí vyfotit QR kód chytrým telefonem a platební příkaz v bankovní aplikaci se vyplní automaticky.



Platba kartou

Platební kartou

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, QR platba

Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití platebních karet a mobilních peněženek.

Je platba kartou bezpečná?

Akceptace platebních karet probíhá on-line pomocí 3D-Secure řešení, nejmodernější aplikace kartových asociací MasterCard a Visa, umožňující bezpečné platby kartou na internetu:

  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo zpracovatelské společnosti ThePay nebo Global Payments
  • nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný a tedy naprosto bezpečný
  • nikdo ze zaměstnanců naší firmy nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě, ani je nikde neukládá

Jaké karty přijímáme?

  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro

Jak u nás zaplatíte?

1. Pokud se rozhodnete využít k platbě Vaši platební kartu, vyberte v košíku možnost "Kartou online" 

2. Po stisknutí tlačítka "Objednat" budete přesměrováni na platební bránu ThePay, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 - poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto informace zadáváte přímo do platební brány zpracovatelské banky, která zajistí zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a provedení platby. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

3. O výsledku transakce můžete být informován e-mailem, který bezprostředně zašle platební brána 

Platba neprošla?

Pokud banka neprovede platbu, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali svůj limit pro internetové transakce
  • platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nutné obrátit se přímo na Vaši banku

V takovém případě máte možnost platbu opakovat s opravenými údaji, popřípadě vybrat jinou metodu platby.